Nieuwe exploitant voor abri’s Nijmegen
Met ingang van 2019 exploiteert Hillenaar Outdoor 415 reclamevakken en zeven digitale schermen in Nijmegen. Daarmee is het bedrijf uit Leiderdorp de tweede aanbieder van abri’s in Nijmegen. JCDecaux is de andere aanbieder.
TIP: Zo maak je een goede abri poster
Abri’s zijn voor automobilisten vaak onleesbaar. Maar hoe kun je van tevoren weten of de tekst groot en duidelijk genoeg is? TIP: Print altijd eerst je uiting uit en hang deze aan de muur. Ga er vervolgens 4 meter vanaf staan en probeer de tekst te lezen. Is het duidelijk leesbaar? Dan kun je adverteren!
Lees hier verder over hoe je abri’s of mupi’s kunt inzetten voor je campagne.
Abri-reclame: Hoe werkt het? En wat kost het?
Feitelijk is een abri een wachthuisje bij bus- of tramhalte. De advertentievlakken in abri’s zijn beschikbaar voor het plaatsen van reclame, maar men spreekt in dat geval vaak ook gewoon van ‘abri’s’. Voor vrijstaande abri’s (waar dus geen bushokje aan vast zit) wordt ook de benaming ‘Mupi’ of ‘Europanel’ gebruikt. Deze vind je ook op plekken waar geen bussen komen zoals in voetgangersgebieden van stadscentra. Voor een liggende abri wordt ook de term ‘spread’ gebruikt. Deze vind je doorgaans alleen op NS-stations. Het formaat van een abri, Mupi of Europanel is 1185 x 1750 mm, breedte x hoogte (iets meer dan 2 vierkante meter). Verder zijn abri’s van binnenuit verlicht en dus 24 uur per dag zichtbaar.
Meer weten over adverteren via abri’s? Lees hier verder.
Offerte aanvragen?
Een offerte opvragen voor adverteren in de abri’s / bushokjes in Nijmegen doet u via deze website.