nieuws en tips

Driehoeksborden (2-signs) gemeente Stichtse Vecht in handen van andere exploitant

Kaart van de gemeente Stichtse Vecht

Gemeente Stichtse Vecht / Bron: Wikimedia

Driehoeksborden (2-signs) gemeente Stichtse Vecht in handen van andere exploitant

Met ingang van 1 januari is Centercom de nieuwe exploitant voor A0-reclame ( driehoeksborden of 2-signs ) in de gemeente Stichtse Vecht. Centercom heeft al de concessie voor driehoeksborden (a0-reclame) in steden als Utrecht en Amsterdam. Ondernemers, verenigingen, stichtingen, onderwijsinstellingen, overheidsorganen etc. die reclame willen maken of een evenement willen aankondigen via A0-frames kunnen dus nu terecht bij Centercom uit Amstelveen.  

Gemeente Stichtse Vecht is een gemeente in de Nederlandse provincie Utrecht. De gemeente is op 1 januari 2011 ontstaan door samenvoeging van de gemeenten Breukelen, Loenen en Maarssen. Stichtse Vecht heeft ongeveer 63.000 inwoners. De inwoners van Breukelen, Loenen en Maarssen zijn hierop attent gemaakt middels de opvallende geel met roze ‘Valt op he?’ affiches die op dit moment de displays vullen. Voor deze vorm van reclame worden veel verschillende termen gehanteerd: 2-signs, driehoeksborden, sandwichborden of A0-displays.

Verschillende series driehoeksborden

In de gemeente Stichtse Vecht kunt u kiezen uit 2 series van 15 borden en 3 series van 10 dubbelzijdige A0-borden. Deze frames zijn bevestigd op plaatsen langs doorgaande wegen en in- en uitvalswegen in de verschillende kernen van de gemeente Stichtse Vecht. De posters worden evenredig verspreid over de verschillende kernen.

Voordelen van A0-reclame

Een campagne met A0-reclame heeft verschillende voordelen, namelijk:

  • Lokaal, regionaal of landelijk inzetbaar
  • Het is een massamedium
  • Zeer groot bereik
  • 24/7 zichtbaarheid
  • Opvallende plaatsing langs belangrijke in- en uitvalswegen
  • Hoge contactfrequentie
  • Duidelijke aanwezigheid in het straatbeeld
  • Betaalbare optie voor adverteren

A0-reclame is aantrekkelijk voor actiematige campagnes en voor campagnes om de naamsbekendheid te vergroten.

Tips voor een goede poster

A0-posters en abri’s zijn vaak gericht op automobilisten. Ze dienen direct leesbaar te zijn. Bedenk je dat auto’s er met een flinke snelheid langsrijden. Controleer daarom ontwerpen altijd met deze handige truc: Print een poster op A4-formaat, hang hem op en ga er 4 meter vanaf staan. Nog steeds goed leesbaar? Dan kun je met dit posterontwerp gaan adverteren!

Bron: Gemeente Stichtse Vecht

Vraag een offerte aan bij Mediaofferte voor de beste prijs